Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.06.2010 23:34 - Ало, админите!!! И тук ли е НЕ-свободна зона?
Автор: herkules Категория: Други   
Прочетен: 4660 Коментари: 17 Гласове:
81


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Мислех си, че блоговете дават най-добро място за изразяване на свободната мисъл. Сега виждам, че това не е така. Снощи с изненада открих, че моите “суицидни мисли”, с които имах за цел да ви провокирам, са изтрити от някой, очевидно от администриращите сайта. Длъжен съм да им благодаря за подкрепата, защото само тия пичове доста добре откликнаха на молбата ми, да ми се съдейства в моето самоубийство. Повече от всеки друг в нета. Браво!!! Ръкопляскания!!! Дори не казаха и защо са го изтрили постинга, за да ме накарат да се преживея отново като абсолютен неудачник. Питам се обаче, какво правя на едно място, което уж гарантира пълната свобода на словото, след като това не е така. Кой администрира това място? Кои са тия хора?  Кой го осигурява финансово и с парите на кой конкретно човек или икономически субект става възможно вие да си мислите, че имате свобода на словото? Дайте да видим това - който днае да пише!
Ако си отговорим на тия въпроси, ми се струва, че поне бихме могли да имаме представа, какъв е поне виртуалния живот и от кой той се дирижира. И дали трябва и тук да се самоубием!
Питайте хора, да видим какво ще стане. Мен са ме изолирали изцяло!   Не знам отговорите им, но може да се предположи, че те знаят, че ги знам!
 


Тагове:   зона,   несвободна,


Гласувай:
81



1. portishead - То е ясно, че ги знаят - ама не знаят...
22.06.2010 23:42
че и ние ги знаем!;)))
цитирай
2. galina1 - Хм.
22.06.2010 23:48
Заинтересува ме. Извинявай, провокация ли са "суицидните мисли" или .... уф, чак не ми се изговаря тази дума. Тръпки ме побиват. Херкулес, ами кажи в общи линии нещо от материала тук.
цитирай
3. kleopatrasv - Да опресня малко, към този пост проявиха голям интерес многобройна група блогъри и имаше над 20 коментара в рамките на минути след публикуването и назря опаснос
22.06.2010 23:50
.....назря опасност някой психично болен наистина да не превърти и посегне на живота си. Само така си обяснявам изчезването му. Пиши на лични на блог.бг, те ще ти отговорят най-любезно!
цитирай
4. kleopatrasv - Ето и изчезналития пост, който съхраних.., но коментарите, в които беше истината не можах!
22.06.2010 23:51
СУИЦИДНИ МИСЛИ НА ЕДИН НЕУДАЧНИК
Здравейте,
Искам да се самоубия, а не мога. Нужна ми е помощ.
Помогнете ми, искрено ви моля!!!…Вие сте единствения ми шанс да извърша това действие, без това да ви засяга лично и без това да зясяга търсените от мен цели в това начинание. Не ви моля за съдействие във физическото осъществяване.. въпреки, че ако някой от вас има нерегистрирано огнестрелно оръжие, или е лош шофьор – да ми се обади, телефона ми е написан по-долу…
Търся помощта ви в чисто социален и психологически план. Там нещо ми куца в цялата ми теория – знам, че само от вас мога да го получа това, което да обори досегашната ми животинска самозащита за самооцеляване. Нуждая се от вашата активна подкрепа в това начинание именно защото имам някакви все пак вкарани в главата социални и психо- норми, които говорят за контрол и за още по-лоши неща от едно обикновено самоубийство, а пък и всички знаем как само ние българите можем да се самозакопаваме един друг.
Сигурен съм, че ще ми помогнете, след като ме изслушате. Затова ще ви разкажа моята история, която най-вероятно отчасти е и вашата. Но предварително искам да заявя, че не искам да живея сред вас, и дори само заради тая обида - ми помогнете!!! Бъдете българи все пак!!
Идеята ми за самоубийството не е нова за мен, за първи път я преживях екзистенциално преди 15 години, когато моята любов от ученическите ми години и първия ми брак си отиде заради това, че ТЯ намери един друг мъж, който можеше да замести 12 години любов с едно просто нещо – финансова сигурност и жилище в София. Избрах си внимателно ден от календара, в който реших да се самоубия. Много ми беше тежко. И познайте какво също???
Много леко – знаеш си, че на еди коя си дата си отиваш, няма да те има вече. Можеш да се освободиш от всичко, като норми, правила, изисквания, очаквания от другите, и най-вече цялото минало и да си правиш, каквото си идкаш. Нали ще се мре! Извиднъж получих пълна свобода пред прага на смъртта, нещо, което очевидно ми е било липсвало, както и на всеки един друг човек. Впуснах се да изживея до капка последните мигове от живота си до въпросната дата, да изцедя всичко от тях – без да мисля за нищо. Изживях ги!!! Страхотно!!!
Ще попитате защо не съм се самоубил на онази дата преди толкова много години, че ви тормозя и сега?
Ами защото се влюбих в проститутката Таня, която даде всичко от себе си за да ме върне към живота. Беше прекрасно. Благодаря ти, Таня!!! Няма друга като теб!!!
Това беше до момента, в който тя не поиска по-сериозна връзка с мен. Спасих живота си, но бях пред положение да го загубя, заради което бързо създадох нова връзка с една барманка. Беше прекрасно!!! Някой от вас ходил ли е с барманка? Няма друго таква нещо… Но това си отиде, заради опита отново да бъда вкаран в някакви норми.
След това беше много-много прекрасно с много-много жени, докато не срещнах Поли, която беше невинна душа от провинцията, в която се влюбих пак. Забравих и за самоубийствата и за всичко. Повярвах си, че мога да се справя. Имайте предвид, че това е най-голямата грешка. Никой не може да се справи, особено сам J
Беше прекрасно, защото се справях донякъде. Но дойде времето да разбера, че това не ме удовлетворява, че любовта ми се е изтубила покрай справянето. И тогава всичко свърши – любовта си отиде, новите замени не ми носеха нищо като удовлетворение. Аз свърших. Нямаше повече любов!
Сега просто трябва да си отида, а не мога. Не заради друго – имам 2 деца от различни любови (да не се бърка със семейства). Никога не бих си помислил за самоубийство, ако прадядо ми не си беше сложил край на живота по тоя начин. Бил царски гвардеец при Фердинад, а се върнал на село след 10 години служба в София. Разбираемо се е самоубил – “как от град на село да се върнеш”. Аз ако си отида – децата ми ще знаят, че така могат да избягат от вас и те. Това ми е пречката. Не искам да обременявам децата си с моите избори.
Живеем в свят, в който повече отвсякота всичко е обвързано. Живеем обаче и в режим на свободата ни, който е недопустим. Парадоксът е в това, че който си реши да прави нещо в тоя режим, той си е повярвал, че е някой си, а именно целта на режима е да унищожи всяка индивидеалност, поради което всеки такъв човек става никой си, поради това, че не се е пречупил пред материално-адмнистративния ред налаган от системата. Все повече изглежда, че тия, които са някои ки, трябва да следват линията на поведение да се преструват, че са никои си.
Хайде, убийте моето тяло - опаковката, която ме кара да бъда зависим от вас и от неща, които дори и вие не подозирате, колко са порочни и обсебващи... Готови ли сте да то направите за мен? Или за който и да е друг, който има нужда от помощ за да спаси душата си? Направете го поне за това, което написах и да се свършва!
Спасете душата ми!
Ако има други като мен, нека поне преди да си тръгнем от тук, да си открием рубрика в блог. Бг?!
Помощ!
цитирай
5. herkules - Все пак кой конкретно стои зад този сайт?
22.06.2010 23:55
Имаш ли идея?
цитирай
6. herkules - Благодаря на kleopatrasv
23.06.2010 00:15
Когато е искрено, никога не пазиш текста. Бих искал да отговоря обаче на galina1, защото виждам, че е притеснена. Приеми това като самоубийство в един по-широк смисъл на думата. Всеки ден един от нас е и самоубиец в част от ролите и живота си - когато всеки един от нас пресича уличното платно не където трябва, когато пушим много цигари, наркотици, пием алкохол; когато отиваме на всеки един лекар, който не познаваме; когато правим кредити към някоя от 42-те банки в страната ни, когато вярваме безумно в политически кампании, само защото така ни се иска; когато се прибираме във къщи и не казваме "Обичам те" на тези, които обичаме и т.н. ние се оформяме като суициди без дори да го съзнаваме изцяло. Опитах се да бъда изчерпателен с конкретното действие, но ние всеки ден се самоубиваме така или иначе..
Исках за ви кажа, че никой от нас не заслужава това. Само админите решиха, че трябва изцяло да ме "Делийтнат" :)))
цитирай
7. kleopatrasv - Системата е навсякъде, даже и сега ...
23.06.2010 13:31
Системата е навсякъде, даже и сега диша във вратовете ни и ни следи. Реденето на пъзела на матрицата е много важно за нея, дори и в този сайт. Понеже сайта не е платен, но все пак донякъде е свободна зона на свободни изяви на личности би трябвало да ни допускат поне мненията, а не да минаваме под цензурата. Дано блог.бг ти отговори в най- скоро време за инцидента с твоя пост!
цитирай
8. blagovestie - Ще ми се
23.06.2010 14:38
да прочета конкретните отговори на всичките ти въпроси...
Ще поглеждам, карайки изцяло на желание от моя страна, което едва ли ще бъде задоволено, но блажени сме вярващите :)))
Радвам се поне, че суицидните ти намерения са заличени.
И приятелски съвет - пази си постовете и коментарите и на друго място, освен в твоя си блог. Всъщност вече си се досетил...
цитирай
9. motherboarda - Херкулес!
23.06.2010 14:46
Стани репортер, копирай новини и ще си все на първа. Казвам го от опит! Херкулесовците не им харесват, особено с будна мисъл.
цитирай
10. tutankhamon661 - herkules
23.06.2010 14:46
Добре дошъл в отбора!
цитирай
11. semtomovi - И с нас се случи нещо подобно тази сутрин!
23.06.2010 18:46
Ами вижте нашата страница - тогава, пък какво е отношението им към борбата за човешки права за идиотизирани семейства и дрогирани деца на Запад!
цитирай
12. kleopatrasv - да прочета конкретните отговори на ...
23.06.2010 18:47
blagovestie написа:
да прочета конкретните отговори на всичките ти въпроси...
Ще поглеждам, карайки изцяло на желание от моя страна, което едва ли ще бъде задоволено, но блажени сме вярващите :)))
Радвам се поне, че суицидните ти намерения са заличени.
И приятелски съвет - пази си постовете и коментарите и на друго място, освен в твоя си блог. Всъщност вече си се досетил...


Не знам къде е изчезнал, но съм сигурна, че суицидните му мисли не са заличени...напротив задълбочили са се. Остава да чакаме появяването му!
цитирай
13. ledzeppelin - ..
23.06.2010 20:14
ама те админите да не четат всичко,а? хехеее..
цитирай
14. semtomovi - да не са на света цвета?
23.06.2010 20:46
allbi написа:
те обичат да се изказват анонимно най вече
и да провокират към изтриване

Време е да си спретнете тогава друг блог. Не е кой знае какво. За пръв път получавам анонимни отзиви. И то толкова тъпи обиди, че не е за вярване!
цитирай
15. анонимен - Онзиден ебах една модераторка
23.06.2010 23:00
Във втората половина на спектакъла го преместих в гъза й. След това със срамежлива узмивка си призна, че много обича да я третират в гъзето :))))))
цитирай
16. diana12 - ...
24.06.2010 10:08
Ние знаем.И знаем , че знаем.Да си пожелаем , да станат повече събудените от кошмара .
цитирай
17. анонимен - херкулес е измислица
25.06.2010 11:28
на portishead и kleopatrasv - двамата досадно влюбени в блог.бг
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: herkules
Категория: Други
Прочетен: 49545
Постинги: 5
Коментари: 77
Гласове: 1176
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930